عشق سوخته

عشق سوخته

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 26425
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

آيکـُن هاي ِ دختره


شکسته دل


کاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه فردا نبود

 

کاش بودی تا فقط باور کنی بی تو هرگز زندگی زیبا نبود

 

 

عاشقت خواهم ماند بی آنکه بدانی دوستت خواهم داشت

 

بی آنکه بگویم درد دل خواهم گفت بی هیچ گمانی گوش خواهم داد

 

بی هیچ سخنی در آغوشت خواهم گریست

 

بی آنکه حس کنی در تو ذوب خواهم شد

بی هیچ حراراتی اینگونه شاید احساسم نمیرد

 

 

نفرین به عشق به عاشقی .نفرین به بخت و سرنوشت .

 

به اون نگاه که عشقتو . تو سرنوشت من نوشت .

 

نفرین به من نفرین به تو . نفرین به عشق من و تو .

به ساده بودن منو . به اون دل سیاه تو..........



نظرات شما عزیزان:

sarina
ساعت8:25---6 خرداد 1391
هيچوقت فك نميكردم من بااون همه غرورم روزي به كسي دل ببندم وقتي هم دل بستم اصلا فك نميكردم روزي دلشكسته بشم

طوفان
ساعت8:54---30 بهمن 1390
جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: کامران تاريخ: جمعه 1 دی 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

کاش قلبم درد پنهانی نداشت...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lovemy290.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com